CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Dec 14, 2010

Life as a student~

Sainsku.. haha.. aku akui,, aku tak caya aku dapat masok skolah tuhh.. adehhh. haha. plek semacam je kan? believe it or not~ Asrama.. hidup kat asrama tak semudah yang aku sangka kan.. ye lahh,, masa kecik2 dulu.. tengok akak masok asrama cam bes je.. jauh dari parents. (bkn nya apa ekk. mls nak wat keja umah then dgr mak membebel ) tapi plek gak bila tengok kakak nangis2 tak nak balik asrama waktu dia form1 form 2. haha. Nak tergelak pun ade kann. ye lahh. dalam otak aku masa tuhh *apa la akak ni malas belajar,, sekolah tuhh la masa paling bes* HAHA. pe lahh. bila dapat je tawaran tuh, terus kata YES. cehh, semangat la tu. tapi,, bila skarangg. aiyaaa. macam nak nangis je bila nak balik asrama. huhu. TAK NAK! haha. tu laa. cakap je lebih. habuk tak da.. haha. i bet skarang ni,, mesti adek aku pun berfikiran seperti aku masa kecik2 dulu.. haiyaa.

No comments:

Post a Comment