CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Mar 9, 2012

HOMEEEEEEEE :3

Assalamualaikum & Annyeong ;)

Alhamdulillah dah sampai rumah. After all, the best place is home aite? Yeahh. Lama tak update blog. Minggu depan exam bulanan dah. Aizad ngan Stefan takde. Aizad g kriket. Stefan g english carnival. By the way, take care guys!

So, there's nothing much to share here. Just nak cite 'crush' aku suka kat kawan aku. HAHA. Should i say, "padan muka kau"? Yeahh i think i should. Frust tak kau? Frust kan. Apa nak wat. Haha. 

Malam tu, masa prep dia dok kat meja aku. Dia citer la hal girl tuh. Wahhh syok nyer dia citer kan?;) Aku hanya mampu menahan. Sokay la ain. Nothing last forever. Esehhh.

p/s: To the dearest you, please be happy. Kalo kau keep on citer benda sedih sal dia kat aku, ishhhh ==' penampar aku bagi. Esehhh. I wait for you, but you keep on waiting for her  :| sokayyyy.

No comments:

Post a Comment