CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Dec 11, 2011

BETIPUL NIGHTMARE :|

Assalamualaikum wbt and HYE :|

Breaking Dawn dah kua pawagam dah. Post aku arini bukan nak cite sal vampire yang tak berapa nak ensem tuh. Tapi aku cita sal mimpi akuu. Oleh kerana aku bosan tahap tertonggeng2 di hadapan lappy, aku pun buka la YOUTUBE tgk cita AKU BUKAN TOYOL.  Tengah aku syok2 layan cite tuh, boleh pulak aku tido. Haaa~ ceritanya bermula begini.*bunyi drum* 

Di satu hari yang indah dan angin sepoi2 bahasa,*cewah ayat main*, Aku terserempakla dgn dua org budak kecik. Sorg laki sorg g pompuan. Aku kesian la tgk muka diaorg yang *mcm kesian* tu, so aku pun bawak la diaorg balik rumah aku.

cm ni la dia nangis.

Bila sampai je kat rumah aku yang indah lagi menawan tuh,aku pun g bilik air sebab nak mandi. Tgh aku syok2 mandi tuh,tetiba budak pompuan tu masok gak. Aku pelik la. Dia masok time aku mandi satu hal. Dia masuk tak bukak pintu pun satu hal. Cam ne dia boleh masok tanpa buka pintu? ekk.pelik la aku.

dpt masok list HAGEMARU tuuu.

Pastu,aku tanya la dia dgn nada yang baik ala2 akak mithali gitu. "adek,adek masok tak bukak pintu ke tadi?". "Haah akak.nape?" oleh kerana aku ni pekak dan lurus sikit aku tanya la lagi. "abis tu,adek tembus je pintu tu?" *dgn muka tekejot beruk. Dia angguk je. Aku dah seram dah :| pastu,tanpa segan dan silu nye dia pun amik tgn aku pastu gigit seraya berkata akak di bodoh laa.saya VAMPIRE.macam EDWARD CULEN!

Haishhhh? *muka blurr. pastu aku cakap la "EHH.ko ni bodoh lagi tau. Kalo ko vampire,nape muka kau macam toyol?dah la badan hijau."


mengaku vampire? tettt. jauh sgt perbezaan la derr.


bajet muka dia macam ni laa.

macam tu je la mimpi akuu. Ending tak bes. haha. Persoalannya sekarang, dia tu TOYOL ke Kuam kerabat EDWARD CULLEN?-.-'

Sila sms kan jwpn anda ke 01222220. Terima kasih. Tertakluk kepada terma dan syarat.

Assalamualaikum wbt. chow:)

No comments:

Post a Comment