CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Dec 15, 2011

HAPPY BIRTHDAY :3

Assalamualaikum wbt HYE anneyoung :3

Tajuk post arini takda kait mengait dengan yang koma mahupun yang sedang pengsan :3 Wish tu aku nak tujukan kepada kawan aku aka schoolmate sekolah rendah iaitu Amirul Asyraf Abdull Majid.

YEAYY aku masih ingat gak birthday ko kan? hihi. Aku memang tak dapat nak wish coz aku dah unfriend ko dalam fesbuk. Ngeh3. Message? Tak mungkinn. Sebab aku dah delete no. ko dalam phone aku. Ngeh2 :3

Nape aku UNFRIEND ko? Sebab aku suka kau. HAHA. Senang je kan? No heart feeling No hard feeling. Okay? -.-' So, oleh itu aku nak dedikasikan la lagu ni untuk ko. Sebab ko lahir dekat2 nak krismas kan? hihi.



Nahhhh. Here you go :3 Have a blast on your birthday bro :| Goodluck for the becoming PMR result gak.

No comments:

Post a Comment