CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Dec 11, 2011

Tahun Baru Wajah Baru :|

assalamualaikum wbt salam sejahtera :)

Post aku arini mungkin kuno sikit.*bukan sikit tapi banyak*. Memang dah lama tak update belog nih. Dah berulat kot? HAHA. Ni aku nak wish semua umat Islam di Malaysia Indonesia dan Singapura pun tak terkecuali, SELAMAT TAHUN BARU HIJRAH :|




Kat Ikim FM memang banyak ler cite sal hijrah. Banyak yang aku dengar. Macam2 perkongsian. Topik aritu,mcm ne cara penghijrahan yang baik? Yang aku smpat dgr,

  1. Ubah atau tukar apa yang kita selalu dengar.
  2. Ubah apa yang kita selalu lihat.
  3. Ubah apa yang kita selalu dekat.
Ni la yang aku paling ingat.hehe.

Konklusinya di sini,bukan senang nak jadi baik,bukan susah nak jadi jahat.




Ingat mcm tu je ke?haha.apa2 pun sebagai penguat semangat,ingatlah pesanan penaja ni.



okay bye.assalamualaikum :|

No comments:

Post a Comment